Friday, March 12, 2010

PMS

Saya bukan PMS yang itu. Saya mengalami Proud Momma's Syndrome. Hahahh. Iya betul. Hannah bukanlah rajin macam Adam malahan selalunya buku latihan dia banyak yang tak siap dan kerja separuh-separuh. Selebihnya banyak conteng. Katanya cikgu suruh conteng macam tu (?)

Semalam saya suruh juga dia buat kerja rumah yang telah banyak ketinggalan. Huruf d yang tunggang terbalik. Mula-mula tulis d, betul. Kemudian dia tulis b, kemudian p dan ada juga yang bulatnya di tengah. Jangan tanya saya huruf apa itu T_T


Saya padam setiap kali salah dan suruh dia buat semula sehingga dia protes dan kemudian dia sambung semula sebab dijanjikan gula-gula (-_-)''


Kemudian sambung huruf e.


Selesai kerja rumah, saya bagi gula-gula dan benarkan dia sambung main Play-Doh.


Kemudian dia datang semula dan tunjuk kertas ini kepada saya.






Rupanya dia pergi praktis tulis huruf e.


Saya sungguh terharu. T_T. PMS betullah!

2 comments:

::lynn:: said...

oowh...lala... u r so sweet....

l i e y n said...

banyak huruf eeeeeeeeeeeeeeeee