Monday, October 12, 2009

Parti Tupperware: Marah atau Tidak?

Gen kemaruk beli Tupperware. Lieza cakap, 'bestnya husband Ana ni,' dan Diana pula cakap, ' Tok laki aku dah banned beli Tupperware dah,' dan ternyata mereka berdua sangat jeles dengan aku. Hahahahh. Tapi itu part one.





Tapi yang ramai tak tahu, Gen belikan Tupperware ni semua sebab dia tak nak aku marah sebab Gen kerja pada hari Ahad lepas. Keluar rumah pukul 11 pagi. Balik pada pukul 12 tengah malam. Hmmm kerja apa sampai pukul 12 ya? Tak tahu lah kan.

Untuk mengubati hati yang lara, malam tadi aku bawa Adam, Hannah dan Nadia ke Kuantan Parade, makan KFC dan jalan-jalan. Alhamdulillah semuanya well-behaved sebab aku dah saiko diorang, 'kalau nak keluar dengan Mama, semua orang kena jadi budak baik'. Hahahah. Sebenarnya kesian juga sebab main-main kat rumah saja, diorang bosan, kan...

Pergi melawat Noni di Matta Fair sekali. Best juga kalau dapat bercuti nanti. Hmmmm...

Ok berbalik pada soalan asal. Tupperware vs ditinggalkan sendirian pada hari Ahad bersama anak2. Marah atau tidak?

3 comments:

Nomy Yahya said...

kot ya pun rasa bersalah... giler banyak dia beli... mau beratus tuh... hantar la sket kat aku pakai pos express hahahhaha

l i e y n said...

nak harapkan laki aku beli tak yah le....merajuk le mcm mana pun jangan mimpi le!!!
i buy 'em myself tapi senyap2 le...bila sampai masa baru bukak...kalau dah beli dia tak leh nak kata apa dah....
kadang2 bila dia tanya bape harga, mesti aku reduce banyak dari harga sebenar, aku kata offer!!!

Ana Malek said...

the exact amount is 510. tapi aku kena top up sbb nak amik party gift n PWP offer, mcm ada la 60. hehe. bila la nak berjimat nih?

lin, i kalo part reduce harga tu biasanya brg make-up. 150 akan jadi 100 shj etc. hihi. offer la sgt.