Thursday, March 18, 2010

Kalau Tak Dapat Kalahkan Mereka, Sertai Mereka!

Kami ikut Gen masuk hutan di Sungai Lembing. Jauh jugak perjalanannya. Dari jalan tar hinggalah jalan batu kerikil dan kemudiannya meredah hutan barulah sampai ke tempat perkelahan tersebut.


Pagi-pagi angkut sahaja budak-budak yang masih belum mandi masuk dalam kereta. Jimat masa.




Semua ambil tempat masing-masing. Oh ya, Gen sudah terpaksa melepaskan Hilux pergi sebab anak kami ramai. Tak muat. (-_-)'' Sekarang pakai Land Cruiser (B) hahahah for buruk. Kebaikannya ada tujuh tempat duduk. Jadi semua tak payah berebut-rebut. Tapi sekejap je. Lepas tu semua pun berebut nak duduk di depan dengan aku dan Gen.



Seronok tengok muka budak-budak yang tak mandi pagi nih.




Ambil gambar tempat berkelah. Hahahh itu gambar ibu mertua kakak aku yang malu-malu kucing. Oh ya, makanan pun di beli untuk jumat masa. Alasan. Sebenarnya aku malas masak.




Sungai memang cetek dan tak merisaukan untuk budak-budak mandi. Hannah memang suka main pasir. Di belakang Hannah adalah anak saudara aku, Arif Budak Lelaki Hari Jadi (Birthday Boy) yang aku janjikan berpiknik di Sunga Sungai Lembing.




Adam pula dalam cubaan membuat benteng pasir untuk tangkap ikan.





Nadia takut air sebab dia dah tergolek masuk air kerana silap imbangkan diri. Selepas itu dia asyik berkepit dengan Gen. Tengok selesa saja dia duduk atas perut Gen. Hahahahha...

1 comment:

Uncle Din said...

Ingatkan tadi sapa lah Gen... Dorm mate aku rupanye...